مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 07:302023-01-26سياسي

خبرخوب| با این دهه نودی ها حساب کار دستتان می آید!/ اموات را اینطوری مستفیذ کنید


جانم برایتان بگویم از ایران جان! می دانید آنقدر نداشته های ما را به رخمان کشیده اند که نگذاشتند پیشرفت هایمان را ببینیم اما ما دست شما را در این بسته خبر خوب پر می کنیم با کلی از خبرهای خوب.

- گروه خبرخوب: جانم برایتان بگویم از ایران جان! می دانید آنقدر نداشته های ما را به رخمان کشیده اند که نگذاشتند پیشرفت هایمان را ببینیم اما ما دست شما را در این بسته خبر خوب پر می کنیم با کلی از خبرهای خوب.

*بااین خبرخوب جهاد تبیین کنیم/ پست و استوری در شبکه های مجازی یادتان نرود! می دانستید ایران رتبه 19 جهان در رشته پزشکی را دارد؟ والله اگر شنیده باشید! اصلاً می دانستید ایران رتبه 4 جهان در تولید علوم ناباروری و باروری را از آن خود کرده است؟  بیایید با هم در بوق وکرنا کنیم که ایران رتبه 10 جهان در تولید و صادرات دارو است.

شاید با شنیدن این یکی کمی هیجان زده شوید اما ایران ما دومین کشوری است که پس از آمریکا توانایی ساخت دریچه قلب مصنوعی را دارد و دومین کشوری است که بعد از ایتالیا توانسته تالاسمی را با شیوه پیوند مغز استخوان درمان کند.

جانم برایتان بگوید که ژن نابینایی، اولین بار در ایران کشف شد و در آخر بدانید و آگاه باشید که ایران رتبه 15 جهان را در چشم پزشکی و رتبه 17 جهان در حوزه پوست و مو را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| با این دهه نودی ها حساب کار دستتان می آید!/ اموات را اینطوری مستفیذ کنید

خبرخوب| با این دهه نودی ها حساب کار دستتان می آید!/ اموات را اینطوری مستفیذ کنید